Datorn hela kvällen.. nu dags för sängen och CSI Miami..

Har suttit framför dumburken nu i mer än 2h.. kanske dags att sova istället.. ? e lite lagom trött så..

dagens to do är avklarade..
[ X ]  Läsa kap 17, civilrätt
[ X ] Läsa kap 18, civilrätt
[ X ]  Läsa kap 19, civilrätt
[ X ] Läsa kap 20, civilrätt
[ X ) Träna ben + mage

För tydliggöra.. jag har nog glömt säga det till er, men jag läser handelsrätt på högskolan för tillfället.. tenterar den den 26/3 och börjar redan nu känna av tentaångesten. Detta för att läraren vi har e så duktig på första föreläsningen och säger.. ja..det e bara 30-40% av studenterna som klarar kursen.. Då tänkte jag .. jag ska vara en av dem, men nu.. jag e hoppfull om att jag ska klara det men jag e inte säker alls (fast e jag någonsin det tro..) Men det jag skulle tydliggöra efter massa annat struntprat så är civilrätt en av böckerna i kursen och inget annat.. :)

Ha en fortsatt trevlig tisdagkväll för nu är det sängen nästa.. lagom till csi miami.. bra o sova till ;). Hörs imorgon!

ciao
/phie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0