Godmorgon onsdag!

Hoppas ni sovit gott? För det har jag gjort.Gick för en gång skull o la mig tidigt igår även om jag inte skulle upp tidigt idag. Var trots detta trött imorse när jag vakna. =( Så istället för att stiga upp halv nio så blev det nio, och kom på för en liiiiten stund sedan att en av de stora bloggerskorna var med i the voice imorse men det missa jag. Attans också. =/ Men men, idag då.. vad händer.. tja, det ser ut att kunna bli flera timmar med plugg och läsa bok om avtalsrätten och om köprätten, så att en sån rolig dag har jag framför mig.. men men... inga lång inlägg här inte, jag vet.. men har man inte mycket o skriva om så har man inte.. aja..

nu... skriva anteckningar o läsa!

Ha en fortsatt trevlig dag!

ciao,
phie

Kommentarer
Postat av: ackadacka

SV: Japp! Roligt som fan med en ny lägenhet. Lycka till med ditt fullspäckade schema. Kul att du kommenterade. Ska följa din blogg framöver. /ackadacka

2009-02-04 @ 10:50:52
URL: http://ackadacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0