Plugg hela dagen.. nu.. efterlyst!

Japp, det har blivit en helspäckad dag med plugg.. med liite avbrott för semlebak med mamma, middag o sånt men annars så har det pluggats en del idag. låt se.. har nog läst närmare 100 sidor om inte ännu mer så jag kan känna mig lite duktig iaf. :). Hehe. Så för att sammanfatta.. tror nog det blev totalt 6h plugg vilket jag tycker är helt ok.

Resten av veckan då..? Imorgon skola 9-12, träning ca 14-16 och sen plugga ca 18-20.
Fredag.. ledig, dock med plugg från ca 10-13 för att sen bege mig mot HBG, träna o träffa pojken vid 15-tiden (??). Vad som händer efter träning är ännu oklart, tror dock det blir hemmalagad middag och mys med film.
Lördag em blir det städning och röjning i rummet för att senare på kvällen ha släktmiddag.
Söndag.. styrelsemöte kl. 11.00, kårstämma kl. 12.00 och sen troligen ytterligare ett styrelsemöte efter stämman så det får bli en låååång dag på kåren då.

Så ser resterande vecka ut för mig.. hehe, det e fullt schema hela tiden.. men just nu är det mycket som ligger o gror i luften.. blir nog liite lättare när jag väl är hemma från österrike igen den 8 mars.

Men nu.. ska jag glo lite på tv.. och ev även skriva en ansökan till sparbanken för sommarjobb.. hade varit underbart med jobb!

Men ja.. EFTERLYST! :)

ciao
/phie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0