Trötter o förkyld..

Jag skrev inte något om det i fredags för jag var helt övertygad om att det skulle gå över, men nej.. det jag pratar om alltså är förkyldning som slagit rot i min kropp.. börja väl smått med hals o stämband i fredags, utvecklade hosta och näsa som rinner.. och så har det väl sett ut sedan i lördags tror jag.. fast jag säger bättre nu än om 1½  vecka eller mer.. för vill juh verkligen inte behöva ställa in födelsedagsfest eller ligga sjuk på väg ner till Bad Gastein eller något sånt där dumt. så blir det inte värre än såhär så kommer jag uthärda.

Vart ikväll iväg på miniormöte.. =) riktigt skoj faktiskt. drog igång avdelningen efter i höstas för 3 möten sen, dvs 2 veckor sedan och sedan dess har vi fått in 22 barn på avdelningen så det är vi riktigt nöjda med. =) tror dock inte riktigt min hals och röst orkade vara där ikväll egentligen, men det behövdes verkligen att det fanns någon som styrde upp.

Aja. jag sitter här o gäspar för fullt så det får nog bli att spela in PB ikväll och försöka komma i säng. därför tänkte jag säga godnatt nu!

ciao
/phie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0