Allt samtidigt.. :S

Hmm...

kom nyss underfund med en väldigt lagom jobbig grej.. from denna helgen v. 6 tom helgen v. 10 är jag upptagen minst 1 dag varje helg.. Nu i helgen, kanske utgång i HBG eller fest hos en kompis i Malmö, nästa fredag v.6 - ev utgång Malmö. Lördag, släktmiddag.. fredag v.7 ev fest för en kompis som fyllt år.. lördag v. 7 fyller jag själv år. Lördag v. 8 firar jag födelsedag igen.. sen fredag . 9 åker jag o pappa på skidsemester o blir borta i hela 10 dagar, hemma igen söndag v. 10. Så det e verkligen full rulle en tid framöver :P

Känns lite lagom jagat att ha det sådär tajt, men iaf.. det brukar alltid bli så lagom till februar/mars.. :P vet inte alls varför.

Men men, har inge mer att berätta idag..

Ha en fortsatt trevlig kväll!

ciao
/phie

Kommentarer
Postat av: ackadacka

Shit! Fullspäckat schema ser jag. Men då kankse tiden går fortare och våren kanske dyker upp när man minst anar det. Hoppas Ha en bra dag och sköt om dig! Mvh ackadacka

2009-02-04 @ 08:49:31
URL: http://ackadacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0