Föreläsning inställd och godnatt..

Döm av min förvåning när jag äntligen kom fram till skolan, vid 9-tiden, ringer telefonen min i väskan.. e dock på väg in i bibblan och får för mig av ngn anledning att det var en kursare som ringde (fråga inte varför, för det vet jag inte..) och det var hon. Det hon ville berätta iaf var att föreläsningen idag vart inställd.. och flyttad till nästa onsag.. det kunde verkligen inte komma mer olägligt.. då det är tentadags nästa lördag den 17/1.. Hoppas verkligen inte morgondagens föreläsning OCKSÅ är inställd bara för då e de inge vidare skoj längre. För då blir det INTENSIV vecka och det känns joooobbigt.... =(

Dags att sova..

Gondatt...
Ciao
/Phie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0