Veckans planer..

Idag (onsdag):
Skola - övning ; 8-10 + plugg ca 10-13. CHECK!
Träning... (NON CHECK)
Sova tidigt (22-tiden i säng)

Imorgon (torsdag)
Skola 9-10 för plugg
Föreläsning 10-13
Träning 15-16
Sova tidigt (22-tiden i säng)

Fredag
Skola plugg (8) 9-10
Föreläsning 10-13
Träning 15-17

Lördag
Plugg 3-4h (ngn gång över dagen)

Söndag
Plugg 3-4h (ngn gång över dagen)


Sådär ser min vecka ut.. Inte helt färdigplanerad. Anledningen till varför det inte blev ngn träning idag vet ni kanske redan men iaf, jag blev sjuuuukt trött efter jag ätit middag så jag somnade i ungefär 1-1½h.. tror dock inte det blir några problem att sova inatt för jag e fortfarande sjukt trött. =(

Hörs.
Ciao
/phie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0